Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet door omschakeling Orange naar hey!

Annelies21
Beginnend Wegliefhebber

Dag allen, 

Ik weet niet of iemand het hier al eerder heeft meegemaakt, maar ik ben dus recent overgeschakeld van Orange naar hey! Men zou mijn internet 4/01 vanop afstand hebben overgeschakeld aangezien ik al bij Orange zat. De geplande afspraak was geannuleerd. Nu heeft Orange gisterenochtend mijn internet afgesloten en hey! laten weten dat ze 20/01 zullen langskomen voor de installatie die zogezegd niet nodig was. Ik kan zo niet verder met mijn werk als ik nog 11 dagen zonder internet zit. De chat wordt beheerd door een chatbot die mijn vraag zou doorspelen aan een collega, maar vooralsnog geen antwoord ontvangen. Heeft iemand dit ook al meegemaakt of is er een andere manier om iemand van hey! te kunnen contacteren?

Ps: ik heb de modem al herstart en dit maakt geen verschil

Bedankt!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Annelies21
Beginnend Wegliefhebber

Beste Rizlaine, 

Op aanraden van anderen in de community heb ik dat inderdaad gedaan, hiermee was het probleem gelukkig opgelost een dag later. Ik neem het als tip mee om bij zulke problemen inderdaad contact op te nemen via sociale media. Bedankt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Annelies21,

Je kunt ook contact met ons opnemen via Facebook en Instagram. 

Sorry om dat te lezen 😞

Is alles in orde voor je? 

Rizlaine

Annelies21
Beginnend Wegliefhebber

Beste Rizlaine, 

Op aanraden van anderen in de community heb ik dat inderdaad gedaan, hiermee was het probleem gelukkig opgelost een dag later. Ik neem het als tip mee om bij zulke problemen inderdaad contact op te nemen via sociale media. Bedankt!

@Annelies21 Ik ben blij dat alles in orde is voor je 🙂

Frank66
Beginnend Wegliefhebber

Dag Annelies, was het eengoede zet om over te stappen???