Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur

Dannyh
Aspirant Wegliefhebber

Beste 

ik krijg hier men eerste volledig factuur voor 98€

wat opvalt is dat er opstartkosten worden aangerekend voor 59€ niet tegenstaande ik van Orange naar hey ben overgestapt dit zou zonder opstartkosten zijn

ook staat er voor men internet 39€ terwijl ik voor de eerste 3 mnd 10€ per maand vermindering zou krijgen 

ook heb ik nog een tegoed van Orange van 35,32€ 

kan dit alles nagekeken worden aub

ik heb ook alles op de chat gezet , ook Copys van mijn facturen, maar tot nu geen reaktie

danny klantnummer 1.8452589

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Dannyh
Aspirant Wegliefhebber

Hi,

jazeker, heb ook vandaag gezien dat er een krediet van 59€ open staat  ter vergoeding van de opstartkosten, ik hoop nu dat alles in orde komt,

groetjes Danny

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Dannyh
Aspirant Wegliefhebber

Beste ik kom hier op

in de chat wordt ik nu als 2 uur doodgezwegen en je hebt geen andere mogelijkheid tot contact

nogmaals is de discutie van 59€ voor een interventie gisteren door een technieker, er is duidelijk gecommuniceerd via tel. Dat wanneer de fout bij mij zou liggen ik de kosten van 59€ moet betalen indien de fout bij Orange  de kosten aangeboden worden (m.a.w. gratis) dit staat ook duidelijk op de technische fiche waar de techneut schrijft bij aangeboden in geval van herstelling waarbij Orange verantwoordelijk is JA

Dit betekend volgens mij dan dat de interventie gratis is, toch wordt dit aangerekend, dit zijn geen goede praktijken

sinds 14:30u wordt er geen communicatie meer gegeven op de chat, zeer merkwaardig 

door dood te zwijgen wordt dit NIET opgelost

Hey Danny, heb je al contact opgenomen met Hey! via een privebericht op social media?

Dannyh
Aspirant Wegliefhebber

Hi,

jazeker, heb ook vandaag gezien dat er een krediet van 59€ open staat  ter vergoeding van de opstartkosten, ik hoop nu dat alles in orde komt,

groetjes Danny