2 weken geleden
Hallo,
Ik heb nog geen informatie gekregen of mijn nieuwe sim-kaart gestuurd is. Ik begon het proces van overdraging van Telenet naar Hey. Ik wacht al 3 dagen. De bestelling was op 23.04.2024 gedaan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
2 weken geleden
Er wordt gratis geleverd via Bpost met een track & trace code, dus het zal inderdaad aan de staking bij Bpost liggen. Want bij mij werd de sim de volgende dag al bezorgd.
een week geleden
@Rizlaine schreef:Hallo @artemis , @Converted ,
Het komt door de BPOST staking...
Aarzel niet om me op de hoogte te houden !Rizlaine
Vandaag ontvangen en reeds geactiveerd. Dus problem solved!
2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden
@artemis schreef:Hallo,
Ik heb nog geen informatie gekregen of mijn nieuwe sim-kaart gestuurd is. Ik begon het proces van overdraging van Telenet naar Hey. Ik wacht al 3 dagen. De bestelling was op 23.04.2024 gedaan.
Idem hier. Heb dezelfde dag een bestelling geplaatst, maar de simkaart nog steeds niet ontvangen ook. Het was wel staking bij bpost deze week, maar of het daar mee te maken heeft dat de simkaart langer onderweg is dan 48 uur weet ik niet...
@Rizlaine Kan jij voor ons beiden eens kijken of alles goed staat met de bestelling en waarom de simkaart na 48 uur nog niet bezorgd was? (de nummeroverdracht komt bij mij ook van Telenet).
2 weken geleden
Er wordt gratis geleverd via Bpost met een track & trace code, dus het zal inderdaad aan de staking bij Bpost liggen. Want bij mij werd de sim de volgende dag al bezorgd.
een week geleden
Hallo @artemis , @Converted ,
Het komt door de BPOST staking...
Aarzel niet om me op de hoogte te houden !
Rizlaine
een week geleden
@Rizlaine schreef:Hallo @artemis , @Converted ,
Het komt door de BPOST staking...
Aarzel niet om me op de hoogte te houden !Rizlaine
Vandaag ontvangen en reeds geactiveerd. Dus problem solved!
vrijdag
Ik ook; alles is nu in orde.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.