Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Black Friday - 10 EUR/maand gefactureerd aan 11.50 EUR/maand

Ducky
Beginnend Wegliefhebber

Beste,

In de week van Black Friday 2023 ben ik ingegaan op de 10 EUR/maand aanbieding.

Vandaag (11 december) werd me een eerste factuur na de abonnements-switch (periode: 04/11 - 04/12) met een openstaand bedrag van 11,50 EUR.toegestuurd (factuurnummer: 01725241223)

Twee vragen:

1. Het switchen van het abonnement nam plaats op 25/11. Tussen de periode 04/11 tot 24/11 zou het oude abonnementskost van 5 EUR moeten gelden (om te rekenen naar een lager bedrag op basis van het aantal dagen dat het abbonement actief was). Tussen 25/11 en 04/12 zou dan het nieuwe abonnement gelden.Of in ieder geval zou ik twee facturen verwachten, voor de twee aparte periodes (04/11 - 25/11 en 26/11 - 26/12).

In de situatie hierboven beschreven zou ik een totaalbedrag tussen de 5 en 10 EUR moeten betalen, in het slechtste geval de promotieprijs van 10 EUR. Echter wordt er 11.50 EUR aangerekend. Wat is hier gaande?

2. Zijn er alternatieve mogelijkheden om jullie te contacteren? Heb GEEN facebook/instagram toegang, dus kan jullie niet via die weg bereiken. Ook werkt de webchat van jullie website niet in mijn webbrowsers op mijn PC (noch in Firefox noch in Chrome -- met alle beveiligings plugins uitgeschakeld). Een paar maanden geleden was dit geen enkel probleem. Via de telefoon lukt dit wel, maar de respons tijd is uitermate traag (ik ben al 2+ uur geconnecteerd, maar heb nog geen levende medewerker te pakken kunnen krijgen! 😞 ).

Laten we hopen dat we dit kunnen uitklaren, want de mogelijkheid om te communiceren is en blijft een belangrijk aspect/basisvoorziening!

 

----

Update: 5 minuten na posten

1. Had de originele detailberekening niet gezien in de facturatie. In mijn geval wordt er inderdaad correct gefactureerd (04/11 - 25/11 (5Gb/maand) + 25/11 - 03/12 (20 Gb/maand) + vooruitbetaling 10 EUR voor 04/12-03/01). Bedankt om deze gedetailleerde berekeningen toe te voegen aan de factuur!

Wat mij betreft kan deze vraag dan ook afgesloten of verwijderd worden.

1 ANTWOORD 1

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Ducky ,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt 🙂

Rizlaine