Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen, sms’en in het buitenland

Dianaleener
Stapper

Veel mensen hebben vaak last van extra kosten op hun abonnement omdat ze bijvoorbeeld naar familie of vrienden hebben gebeld vanuit het buitenland. Of ook zelf in het buitenland zitten. Maar hoe kan ik extra kosten dan vermijden?

Gelukkig heeft Orange nu passen in aanbieding die je kan toevoegen aan je abonnement als je naar het buitenland gaat of wilt gaan bellen/sms’en.

Wat voor soorten abonnementen hebben ze ter aanbieding?

Orange heeft twee soorten passen.

 

 

De eerste is genaamd ‘Best Destinations Plus Pass’ daarvoor betaal je € 20/maand inclusief btw. Maar wat houdt dit abonnement exact in?

 

  • 1000 belminuten van België naar de Europese Unie (EU) en de Best Destinations
  • 1000 belminuten in roaming van de EU naar de Best Destinations of van de Best Destinations naar de EU en de Best Destinations
  • 1000 sms’en van België naar de EU en de Best Destinations of in roaming van de EU naar de Best Destinations of van de Best Destinations naar de EU en de Best Destinations
  • 1 GB surfvolume in de Best Destinations

 

Hiermee kan je vanuit België bellen of sms’en maar speciale nummers is niet inbegrepen. Deze optie wordt maandelijks automatisch verlengd. Wil je het niet verlengen? Dan leg ik jou uit de stappen die je moet volgen. Ga naar ‘My Orange-app’ (Tarief en opties > Opties beheren > Actieve opties). Dit moet gecombineerd worden met een gsm-abonnement van Orange.

 

 

De tweede ter aanbieding is genaamd ‘World Plus Pass’ daarvoor betaal je € 110/maand inclusief btw. Maar wat houdt dit abonnement exact in?

 

  • 120 belminuten en 120 sms’en die wereldwijd geldig zijn, behalve in België, en vanuit de Europese Unie (EU) naar andere EU-landen, België inbegrepen

 

  • 250 MB om wereldwijd te gebruiken, exclusief in België en de EU

 

Deze optie is geldig om wereldwijd te gebruiken maar bellen of sms’en vanuit België is niet inbegrepen ook geen speciale nummers. Dit moet gecombineerd worden met een gsm-abonnement van Orange. Het abonnement wordt elke maand verlengd.

Wil je het niet verlengen? Wat moet ik dan doen?

Dit kan je uitschakelen via de Orange-app door deze stappen te volgen.

(Tarief en opties > Opties beheren > Actieve opties).

 

Orange wilt dankzij deze passen dat je extra kosten vermijd in het buitenland.

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Dianaleener ,

Let op: deze opties zijn niet beschikbaar voor hey! abonnementen...

Rizlaine

Brunski
Stapper

Diana, het is zelfs erger. Ik was vijf dagen in Portugal en belde en stuurde enkele SMS'en vanuit Portugal (Provider Optimus) naar België. Hey rekende mij daarvoor EUR 16+ aan. Toen ik via de chat bezwaar maakte ( 30 minuten wachten op antwoord - nochtans "Live-chat". Wilde de agent een "geste" doen en mij 50% korting geven op het onterecht aangerekende bedrag. Scha,dalige service, die er mij prompt toe aanzette om elders mijn geluk te gaan proberen (Youfone). Hopelijk is het daar correcter.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Brunski ,

Dit is een technisch incident en mag niet in rekening worden gebracht.
Kan je mij jouw nummer in een privébericht geven?