Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

-5 eur for life Black Friday actie

Koen
Aspirant Wegliefhebber

Hey!

Ik kon via de chat niemand bereiken dus probeer het nu via deze omweg. Ik heb nu iets meer dan een jaar geleden mijn abo gestart toen er een actie liep waarmee de eerste 2 jaar aan 10 eur ipv 15 eur waren voor 20 gig. Als ik op mijn product pagina ga kijken staat daar effectief dat de prijs in feite 15 eur is. Is ook voor mij de prijs nu voor altijd 10 eur/maand of moet ik apart intekenen op die black friday actie? En zo ja gaat dit of moet ik mijn abo opzeggen en een nieuw aanvragen? 

Groeten en al vast bedankt,

Koen

14 ANTWOORDEN 14

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Koen,

Je kunt contact met ons opnemen via Facebook of Instagram. We moeten je bestand analyseren om te zien of je nog steeds de promo 🙂 ... De Black Friday-promotie is voor nieuwe activeringen

Rizlaine

John
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb dezelfde vraag als Koen. Mijn chat staat ook reeds 3h onbeantwoord open..
Waar staat trouwens aangegeven dat de actie alleen geldig is voor nieuwe aansluitingen? Dat vind ik namelijk nergens terug...

Koen
Aspirant Wegliefhebber

Hey bedankt voor de respons. Kan ik langs hier geholpen worden? Ik heb geen facebook of Instagram.

Ik wil desnoods wel mijn abo annuleren en opnieuw beginnen maar dat zou vrij omslachtig zijn en niet echt klantvriendelijk.😅

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@Koen ,

Dit is een forum, ik heb geen toegang tot je dossier, maar je kunt contact met ons opnemen via de chat hier 🙂

Koen
Aspirant Wegliefhebber

Heb eerder deze dag ook al een paar keer geprobeerd en heb het huidige chat raam al 3 uur open staan maar nog niemand te pakken gekregen. Ik zal het morgen nog is proberen.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Aarzel niet om me te laten weten hoe het gaat !

Dirk
Beginnend Wegliefhebber

Het is inderdaad heel onduidelijk deze aktie, er staat zo weinig over vermeld. Hoe lang moet je maar €10 betalen i.p.v. €15? Zit Hey!Boost er rechtstreeks bij? Tijdens mijn bestelling was dit helemaal niet meer zo duidelijk. Laat ons hopen dat de rest wat duidelijker is.

KrisdB
Stapper

 

 
 

KrisdB
Stapper

Ik snap het ook niet zo goed die promo. Er staat bij de promo van 20GB GSM abo 10€ voor het leven maar bij Hey! Boost staat er na één jaar 15€. Bij die van 80GB heb je dat niet.

Is dit een tikfoutje of betaal je na één jaar toch de volle pot.

Alvast bedankt voor je response.

 

JA
Aspirant Wegliefhebber

@KrisdB, ik had gereageerd  (27-11-2023 23h29) op je bericht. Nu merk ik dat mijn bericht laatst bewerkt werd (28-11-2023 10h03) door ADMIN Community Manager @Rizlaine. Op mijn bericht heeft @Tim met juiste info geantwoord.
Dank aan @KrisdB om issue aan te halen en @Tim om de juiste info te delen.
Laten we hopen dat we zo elkaar kunnen helpen om er het beste van te maken.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@Tim , Tim als je hier komt...

Tim
De Influencer
De Influencer

@Koen: Bestaande klanten krijgen niet automatisch het voordeel van de Black Friday promo. 

@John Dit staat bij onze voorwaarden. De link naar alle voorwaarden vind je terug onderaan de homepage. Hierbij een link naar de voorwaarden die betrekking hebben op de Black Friday Promo: https://www.heytelecom.be/sites/default/files/2023-11/Terms%20%26%20conditions%20for%20life%20promo....
@Koen  : Dit kan inderdaad via de support chat op onze website of via social media
@Dirk : Het tarief dat je betaalt via deze promo blijf je betalen tot je je contract opzegt. De hey! boost zit altijd automatisch bij het tariefplan dat je bestelt (ook als er geen promo bij zit). Het is dus geen optie, maar een standaard onderdeel van je abonnement. Meer info vind op onze pagina over de hey! boost: https://www.heytelecom.be/nl/hey-boost
@KrisdB Dat is inderdaad een tikfoutje, we passen de info zo snel mogelijk aan!



John
Beginnend Wegliefhebber

Dag Tim,

Bedankt voor je antwoord. Ik vind het jammer dat je zo ver moet gaan graven om de voorwaarden van de actie te vinden. Dat kan transparanter lijkt me.

Ik zie ook dat je jouw oorspronkelijk antwoord gericht aan @Koen aangepast hebt. Jouw oorspronkelijk antwoord was: "Bestaande klanten krijgen niet automatisch het voordeel van de Black Friday promo. Je moet je dan opnieuw abonneren." Dat laatste werd ondertussen stilzwijgend weggehaald...

Via chat en Messenger zijn jullie zo goed als onbereikbaar en op het forum is het antwoord vaak dat een klant niet via deze weg geholpen kan worden. Ik begin de indruk te krijgen dat het doel van hey! gewoon bestaat uit zoveel mogelijk klanten werven met een aantrekkelijke prijs. Service leveren aan bestaande klanten zit er niet in... 

Vat dit alstublieft niet persoonlijk op, ik hoop gewoon dat andere (toekomstige) klanten gewaarschuwd zijn. Goede prijs, service niet inbegrepen.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @John ,

Het forum geeft alleen standaard antwoorden.

Heb je een antwoord  via messenger gekregen?

Rizlaine