Bouw mee aan hey!

Werk met ons samen om ons merk, de community en onze producten te verbeteren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Tyasva
Stapper
Status: Afgewezen

Beste

De nieuwe my hey! app is super handig! 

Ik heb enkel nog 1 onhandigheid en dat is dat je elke keer als je de app opent, je opnieuw helemaal moet inloggen. Het zou veel gemakkelijker zijn moest de app je gegevens kunnen onthouden voor volgende keren eens je bent ingelogd. 

Eventueel kan dit als optie worden toegevoegd, omdat er misschien anderen zijn die liever elke keer opnieuw inloggen.

Alvast bedankt!

3 Opmerkingen
Status gewijzigd in: Afgewezen
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Tyasva ,

Bedankt voor deze zeer interessante feedback!

@Yves  heeft je hier geantwoord 😊.

Tot ziens,

Rizlaine

Vermeylen
Beginnend Wegliefhebber

Op 16 september heb ik van Orange een mail gekregen met de mededeling dat ze mij een nieuwe Simkaart opgestuurd hadden en mijn oude gedeblokeerd spijtig heb ik die nieuwe nooit ontvangen zodoende kan ik mij niet aanmelden bij het. Is het mogelijk om mij een nieuwe simkaart van jullie op te sturen. Dank u Vermeylen Jan

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Vermeylen ,

Ik heb jouw telefoonnummer verwijderd omdat je op een openbare pagina ben.

Heb je hiervoor contact met de klantenservice opgenomen?

Hebben ze je een nieuwe simkaart gestuurd?

Rizlaine