Bouw mee aan hey!

Werk met ons samen om ons merk, de community en onze producten te verbeteren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
cedje
Bewezen Wegliefhebber
Status: Afgewezen

Voorstel: een tariefplan introduceren waarbij je enkel mobiele data kunt gebruiken (data-only sim).
Handig voor onderweg voor een tablet of MiFi toestel.

4 Opmerkingen
cyberbug
Bewezen Wegliefhebber

of zelfs gewoon voor in een GSM toestel Smartphone.
Veel jongeren doen alles via Whatsapp/Fb messenger en dergelijke. die gebruiken bellen en sms zo goed als niet meer.

Zelf zou ik wel dit niet nemen: bel en sms nog vaak en (en heb ook geen enkele messaging/social app op mijn toestel staan)

Maar voor vele andere kan dit wel interessant zijn. vb ook voor de al aangehaalde zaken: tablet/MiFi

Status gewijzigd in: Wordt onderzocht
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @cedje ,dit is een goed idee. Ik deel 🙂

bits-en-bytes
Beginnend Wegliefhebber

@cedje,

Dit is idd een zéér goed initiatief. Zelf heeft mij oma een buitenverblijf aan zee, en zijn er niet vaak. Nu betalen we (ongeveer) 20 euro per maand, alleen aan TV, zonder opname- en of terugspoelfuncties. Internet zou fijn zijn, maar omdat we er zo weinig zijn is het te duur (en zeker met de duopolie in België) om internet af te nemen. Een unlimited data only abo zou niet mis zijn, en mss ook eentje die je op maat kan samenstellen naargelang je behoefte. Of betalen volgens verbruik, dit is ook zeker ideaal, zeker als je maar enkele keren aan de kust bent per jaar. Dit zou een fantastisch initiatief zijn voor veel mensen!!

Mvg,

Bits&Bytes

Status gewijzigd in: Afgewezen
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @cedje ,

Dit is op dit moment niet gepland 😪.

Jouw idee was leuk... misschien later 🙂.

Rizlaine