Blog

Wil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste uit onze aanbiedingen kunt halen? Kom en lees onze blog!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo!

Wil je weten hoe je je nummer activeert? Het is heel simpel!

Allereerst ontvang je je nieuwe simkaart per post. Om veiligheidsredenen zal deze niet direct worden geactiveerd. We willen niet dat je kaart in handen komt van iemand anders die jouw nummer zou kunnen gebruiken. Kan je je voorstellen wat er kan gebeuren? 😲

Wat moet je doen om het te activeren?

Je leest de welkomstbrief die met je kaart is meegestuurd aandachtig. Het enige wat je hoeft te doen is de activeringsprocedure te volgen. Je zal zien 😉 is niet te ingewikkeld!

Ga hierheen voor de activatie, je wordt dan gevraagd om de 3 stappen te volgen:

  1.          Voer de 13 cijfers van jouw simkaart in. Dit staat op de achterkant van de kaart.
  2.          Geef ons het emailadres dat je gebruikt hebt bij jouw bestelling.
  3.          Klik op "Doorgaan".

Wij bevestigen je per e-mail, binnen 24 uur 😊, de activering van je abonnement hey!

Het is aan jou !

Rizlaine

Rizlaine_0-1659539138488.png

 

 

 

4 Opmerkingen
Fherrebout
Bewezen Wegliefhebber

Hallo, onlangs moest ik een lege Orange simkaart laten activeren en dat duurde 4 dagen. Hoe kan dat in de toekomst misschien vlotter verlopen ? 
Wanneer komt de eSim er ? Kan ik de mijne dan activeren ?

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Fherrebout ,

Dit is een uitzonderlijk geval. Er kunnen verschillende redenen zijn voor een vertraging in de activering .

De maximale tijd voor activering is 24 uur. Als het langer duurt, dan is er een probleem.

Er kan een fout in de aanvraag zitten, of het kan een algemeen incident zijn...

In dit geval moet je contact opnemen met de klantenservice voor meer informatie.

Rizlaine

Erik
Beginnend Wegliefhebber

Hallo,

 

Mij lukt het ook niet om mijn kaart te activeren. Ik kraag de melding dat de data niet ok zijn, niettegenstaande dat ik de juiste gegevens input. Hoe kan ik in godsnaam de klantendienst contacteren ???

Lukt niet via deze website zolang je kaart niet geactiveerd is .

Help

 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Erik ,

Je kan contact  met de klantenservice op sociale netwerken (Facebook, Instagram...)opnemen.

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine