Arthurbg
Marcheur
Joined
Over mij
bonjour à tous! Je suis client chez Orange, mais je voudrais savoir comment mon copain qui n'a pas internet peut prendre un abonnement GSM à 5€ BAV!
Arthurbg heeft 3 badges gewonnen (Badges bekijken)
De activiteiten van Arthurbg
Alle activiteiten
Selected Alle activiteiten
