Arthurbg

Marcheur

Joined 

Over mij

bonjour à tous! Je suis client chez Orange, mais je voudrais savoir comment mon copain qui n'a pas internet peut prendre un abonnement GSM à 5€ BAV!

Arthurbg heeft 3 badges gewonnen (Badges bekijken)
Premier post
Créateur
Social

De activiteiten van Arthurbg

Alle activiteiten
Selected Alle activiteiten
Loading...