Y

Yasin

Beginnend Wegliefhebber

Inscrit 

À propos de moi

Aucune bio ajoutée

Yasin a gagné 1 badge (Afficher les badges)

Activités de Yasin

Toutes les activités
Selected Toutes les activités

Yasin
a aimé commentaire de

Hey,Je kan met jouw abonnement wel degelijk 40 GB gebruiken in BE en de EU. Dit moet alleen nog aangepast worden in de app.VossyGamer

Yasin
répondu à un commentaire sur la publication de

Volgens mijn app heb ik 0 GB inbegrepen buiten België. Terwijl mijn abonnement zegt 40 GB in België en Europa?

Achter de i van info staat data in België en oproepen en sms in Europa

Yasin
commenté sur la publication de

Hallo,Sinds kort kunnen mijn vriendin en ik (beide Hey Telecom klanten) geen gebruik meer maken van "Bellen over WiFi", terwijl we dit in het verleden wel zonder enig probleem konden gebruiken. "Bellen over WiFi" staat actief in onze instellingen, maar als het gewone 4/5G netwerk weg valt hebben we

Als je 4G signaal heel heel zwak is dan zal hij niet overschakelen op wi-fi het moet volledig weg zijn

Yasin
commenté sur la publication de

Ik ben sindskort klant en koos voor het gsm abonnement van 9 euro. 10 gb internet + 10 gb internet for life. Helaas stel ik vast in mijn account dat ik slechts 10 gb internet heb ipv de beloofde 20 gb

Bij mij kwamen die er per drie maand een beetje bij beetje bij

Yasin
a posté une question

mardi 17 septembre 2024

Volgens mijn app heb ik 0 GB inbegrepen buiten België. Terwijl mijn abonnement zegt 40 GB in België en Europa?

Yasin
commenté sur la publication de

Hallo, Van 13 uur proberen we 3 personen contact te maken voor 1 nummer, geen bereik en of een hulp van de klanten dienst

Via messenger proberen voor klantendienst

Yasin
répondu à un commentaire sur la publication de

Ik ben al 40 uur aan het wachten op een nummeroverdracht ik krijg nergens respons ik ben het beu aan het worden.

Is opgelost via messenger👍

Yasin
commenté sur la publication de

Ik ben al 40 uur aan het wachten op een nummeroverdracht ik krijg nergens respons ik ben het beu aan het worden.

Na 6 dagen veel chatten en wachten en mails naar vorige provider eindelijk nummeroverdracht gelukt.Beste communicatie met hey was op messenger!

Yasin
a aimé répondre de

Dag @Kurt153 , Blijf zeker contact opnemen met de klantendienst via Facebook. Zij zijn degenen die je dossier kunnen bekijken en je informatie kunnen geven over de status ervan.  Groetjes, Yousra

Yasin
a aimé répondre de

Dag @Kurt153 , Heb je al contact opgenomen met de klantendienst via Messenger of Instagram? Yousra