Foutmelding registratie account, geen support antwoord
12 uren gewacht in chat van support dienst. Geen enkel antwoord gekregen. Is al tweede dag op rij. Zeer ondermaats en onprofessioneel.
12 uren gewacht in chat van support dienst. Geen enkel antwoord gekregen. Is al tweede dag op rij. Zeer ondermaats en onprofessioneel.
Ik heb een gsm abonnement aangevraagd op 21 januari, we zijn ondertussen 9 dagen verder en mijn abbonnement nog niet geactiveerd. dus nog altijd geen bellen, smsen en 4G. Heb vandaag proberen contact op te nemen via de chatbot en via messenger en tot...
Hallo iedereeen,Kheb net een melding gekregen dat mijn abo is gewijzigd van S naar L. Maar op de app zie ik dat ik enkel 50gb gekregen, en op site staat dat je 80GB zou moeten krijgen?
Beste Ayse en Sema, jullie hebben mij allebei toegezegd dat ik met mijn L abonnement 80 GB zou krijgen. Dit is nog steeds niet zo.
Graag had ik een abonnement gewijzigd van Mobile L naar Mobile S, sinds twee weken, al oneindig veel pogingen ondernomen via de website, helaas lukt dit niet!Al oneindig keer contact opgenomen via Social Media (chat). Na LANG wachten altijd hetzelfde...
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.