Iets nieuws?

Wil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste uit onze aanbiedingen kunt halen? Kom en lees onze blog!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Rizlaine
Moderator
Moderator

Hallooo!

Ben je een voetbalfan? Dan heb ik goed nieuws voor jou 😉.

Als je de Jupiler Pro League leuk vindt, kan je genieten van een maand lang gratis Eleven sport!

Wat betekent dit precies?

Als hey! klant krijg je een maand gratis de “All Access Pass” 😊Je hebt dan toegang tot alle wedstrijden van de Jupiler Pro League, Europees topvoetbal, NBA-wedstrijden, UFC en nog veel meer verrassingen!

Hoe kan je hier van genieten?

Klik op deze link en activeer jouw pas vóór 31 augustus. Je promotiecode werd per mail naar je verzonden  😍.

En wat is jouw favoriete team?

Rizlaine

Rizlaine_0-1658222805293.jpeg

5 Opmerkingen
Jef
Aspirant Wegliefhebber

Vraagje… Wordt deze ‘all access pass’ na een maand gewoon stopgezet, of wordt deze stilzwijgend verlengd en krijg je dan maandelijks een rekening gepresenteerd?

groeten,

Jef

cyberbug
Bewezen Wegliefhebber

Dat vraag ik mij ook af, maar ik denk dit dit stilzwijgend word verlengt. boven de box waar je een coupon code kan ingeven staat namelijk het volgende:

• Hernieuwt maandelijks, Ná iedere hernieuwing, op elk moment opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand

Mogelijks als je met een coupon kan aanmelden zonder betaal middel te koppelen dat dit toch niet automatisch verlengt wordt

Ik heb via de link een account aangemaakt, maar geen abonnement genomen. Dat was immers onmiddellijk betalen vermits ik namelijk geen code van Hey ontvangen. (dit heb ik dinsdag gedaan)
Dacht die code komt wel later nadat je je je eleven sports account aanmaakt.
maar er staat hier in de openings post wel: "Je promotiecode werd per mail naar je verzonden"

Tot op heden nog niets ontvangen ook niet in spam en mijn email is gekend in zowel het gewone hey telecom systeem als in de het community profiel.

Is er eigenlijk al iemand die een promocode van hey telecom heeft ontvangen ?
(Ik zal zo dadelijk ook eens op het Franstalig deel van het forum kijken)

Rizlaine
Moderator
Moderator

Hallo,

Sorry voor het late antwoord, het berichtje is door de mazen van het net geglipt 😳.

@Jef , Aan het einde van de actieperiode wordt jouw abonnement automatisch verlengd door Eleven Sport tegen de op hun website vermelde prijs, tenzij je voor het einde van de periode opzegt. Ga hiervoor naar jouw klantenzone op de website www.elevensports.be.

@cyberbug, heb je je code ontvangen?
Sinds wanneer ben jij een klant hey! ?

Rizlaine

cyberbug
Bewezen Wegliefhebber

Nee ik heb geen code ontvangen. Ik zit bij hey telecom vanaf 1 Juni (31 Juni was de eerste factuur datum)

cedje
Bewezen Wegliefhebber

Ik heb ook géén promotiecode ontvangen?
Ik ben al meer dan een half jaar aangesloten bij Hey!