Bouw mee aan hey!

Werk met ons samen om ons merk, de community en onze producten te verbeteren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
jonasdem
Stapper
Status: In orde!

Ik denk dat Hey! een groot studentenpubliek zou kunnen bereiken. Wees in het begin van het komende academiejaar aanwezig. Steek bijvoorbeeld een gadget in "studentenpakketten", wees aanwezig met een ludieke actie aan hogescholen/universiteiten, organiseer een leuke "infostand" op studentenbeurzen... 

5 Opmerkingen
Bruxellois-
Bewezen Wegliefhebber

Ik ga akkoord met Jonasdem.

ggillain
Bewezen Wegliefhebber

Vind ik ook een top idee! Een informerende flyer in guido-packs stoppen is een uitstekend begin! Die krijgen altijd veel aandacht (ten minste in Franstalig Brussel en Louvain la Neuve). Die flyers kunnen ook door Hey jobstudenten worden uitgedeeld op de eerste dagen van het academisch jar. Kort en eenvoudig aantonen dat studenten voor hetzelfde bedrag als ze nu betalen, veel meer data kunnen krijgen! Ongeveer het enige waar meeste jongeren zich dezer dagen druk over maken ivm telefonie: aantal gb die ze maandelijks krijgen.

Status gewijzigd in: Wordt onderzocht
Nelson
Beginnend Backpacker

Hey! @jonasdem,

We zijn inderdaad aan het bekijken hoe we samen met de studenten kunnen werken 🙂

We houden jullie op de hoogte van wat er concreet wordt gedaan ! Bedankt voor je inspiratie, ik toon ze zeker aan @Kevin 🙂

Nelson 

cyberbug
Bewezen Wegliefhebber

@Nelson 
Tip: adverteren/sponseren via Guido (gekend van de Guido gids dit aan hogescholen en universiteiten word uitgedeeld...)

Je kan in dit magazine / website adverteren of iets van branding (sleutelhanger van hey ofzo) in de goodiebag laten steken.

https://www.guido.be/Specialepaginas/WieofwatisGUIDO.aspx
https://www.guidooh.be/sampling/

Je bereikt onmiddellijk je gewenste doelgroep (18+ jarigen)

ps ik zelf geen binding met dit bedrijf (ken ze nog van de tijd dat ik op de KDG zat en van bij de studentenverenigingen...)

Status gewijzigd in: In orde!
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @jonasdem ,

We hebben een partnerschap met Q beach house gedaan 😍.

Hier de link voor meer informatie.

Bedankt voor jouw idee

Rizlaine