Officieel

Geaccepteerd

Onbeantwoord

Zoekresultaten (766)

Meest recent
Selected Meest recent

Modem activeren vanop afstand

Goedemiddag, Ik vroeg mij af of de modem vanop afstand kan geactiveerd worden. Onze modem was kapot gegaan en de technieker is langsgekomen (ik was niet thuis, want er was geen bericht gestuurd) en een nieuwe modem achtergelaten. Hij zei dat ik moest bellen naar 5000 en dat ze het vanop afstand ging

Vraag

9

0

0

Geaccepteerde oplossing

Factuur in 2 delen

Ik ben sinds kort overgestapt naar Hey! na eerst bij Orange gezeten te hebben. Ik heb een GSM-abonnement en een Internet-abonnement. Ik krijg voor elk een aparta factuur. Kunnen deze samengevoegd worden tot 1 factuur? Bijkomende situatie: ik zie op MyHey! enkel de facturen voor mijn GSM. De facturen

Vraag

24

2

0

website verboden toegang

Ik kan sinds ik bij Hey zit 1 bepaalde website en onderliggende pagina's niet bereiken. Foutcode 403 - access denied. Ik dacht dat het aan van alles lag, maar daar lag het probleem niet. Via wifi van de buren kan ik de website wel bereiken en vanaf andere locaties ook. Zelfde toestellen. Hoe kan ik

Vraag

28

1

0

Geaccepteerde oplossing

Nieuwe simkaart nog niet ontvangen

Beste, ik heb mij op 18/5 online klant gemaakt bij jullie. Ik heb hiervan op 19/5 een bevestigingsmail gehad waarin staat dat ik binnen de 2 dagen een nieuwe simkaart zou ontvangen. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Is hierbij iets fout gegaan? Extra info: ik heb gekozen om mijn huidig nu

Vraag

34

1

0

Account activeren

Ik krijg steeds de melding dat mijn account niet geactiveerd kan worden. in ben reeds meer dan een jaar klant bij jullie en wil mijn facturen graag raadplegen.

Vraag

32

2

0

Geaccepteerde oplossing

Overstap van orange naar hey

Hoi mijn vraag is blijven mijn gsm werken op de huidige simkaarten als ik overstap

Vraag

52

2

0

Geaccepteerde oplossing

Wispelturige WIFI verbinding

Hallo. Ik heb 3 apparaten die op mijn 5Ghz zitten: Laptop, gsm, televisie. De laptop heeft snelle wifi (al heb ik moeite om soms VPN te activeren). Mijn gsm heeft trage wifi (soms "verbonden zonder internet". Websites laden gaat tergend traag. Whatsapp berichten blijven ergens in de lucht hangen vaa

Vraag

39

1

0

Reprovision

Hello, I ported my number from Orange Belgium to Hey yesterday. Calls and SMS work, but I have no mobile data on my iPhone X. I already restarted and reset network settings. Can you please re-provision my mobile data?

Vraag

27

1

0

Werken op My hey!

Misschien heb je het al gemerkt: de My hey!-app is op dit moment wat onstabiel. Geen paniek ! We werken momenteel aan de technische aspecten van de app voor een betere ervaring

Artikelen

61

1

Nummers overzetten van Proximus naar Hey

Bijna 3(!) weken geleden vroeg ik om 5 gsm-nummers over te zetten van Proximus naar hey! én vroeg ik internet aan. 1 gsm-nummer werd vrijwel meteen overgezet, maar op de andere 4 simkaarten wacht ik nog steeds. Voor het internet zijn ondertussen al 2 installateurs langsgekomen, maar ook dat geraakt

Vraag

49

1

0

Telenet vervangen

kan ik Telenet televisie vervangen door hey internet en toch de 3 Nederlandse posten( npo 1-2 en 3) blijven kijken en in replay kijken. vraag 2 kan er een vpn aangesloten worden op de router?

Vraag

50

1

0

Geen mogelijkheid toegang myhey

Hi, Ik heb al enkele weken geprobeerd om een account aan te maken, met gsm nummer, via de ITSME en via de easy switch ID... geen enkele werkt nogthans ik heb een contract, ik krijg een factuur via email als ik deze opmerk echter heb ik geen toegang tot het myhey platform waar ik een overzicht zou ku

Vraag

40

1

0

Cant press pay my bill

I recieved my monthly payment yesterday via email. When i log in to pay my bull. I cant press pay. Can you please kindly check for me

Vraag

18

1

0

Geaccepteerde oplossing

Simkaart activatie lukt niet

Hallo, Ik heb een nieuwe simkaart van Hey! en moet deze activeren. Ik krijg telkens een foutmelding en de vraag of ik mijn gegevens niet na wil kijken. Nochtans zijn de gegevens juist. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt! Mvg, Charlotte

Vraag

43

1

0

Overdacht van orange naar hey

Hallo, Ik ben onlangs overgestapt van Orange naar hey! met behoud van mijn huidige telefoonnummer. Ik heb gekozen voor een eSIM. Tot nu toe heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen dat mijn nummeroverdracht voltooid is. Wanneer ik probeer een account aan te maken of in te loggen via de hey!-app of

Vraag

80

2

0

Overstap met 3 nummers niet gelukt?

Heb zondag toen de actie van 35gig voor 7 euro for life liep een aanvraag via de site gedaan voor 3 nummers over te zetten van Telenet naar Hey. De dag erna nog geen bevestigingsmail gehad,dus via chat contact opgenomen. Daar was het antwoord geduld die komt morgen wel. Vandaag nog niets en contact

Vraag

77

2

0

Geaccepteerde oplossing

Activatie

Beste ik heb mijn account proberen te activeren maar heb nog geen welkomstmail ontvangen. zouden jullie dit eens kunnen bekijken? alvast bedankt kevni

Vraag

64

1

0

Geaccepteerde oplossing

combinatie internet en gsm korting

Hi Ik heb nu de webdeal van 20Gb +20G boost en betaal nu 10€ hoe zit het als ik ook internet thuis zou bij nemen

Vraag

55

1

0

wanneer terug internet aan 29€

Wanneer is er terug internet aan 29€

Vraag

82

2

0

Geaccepteerde oplossing

Internationaal VS - Bundels?

Binnenkort gaan wij voor enkele dagen naar New York. De kinderen hebben een hey! abonnement. Zijn er ergens bundels die ik kan activeren om daar gebruik te kunnen maken van de roaming, tegen een redelijke kost.

Vraag

43

1

0