Aspirant Wegliefhebber
•
7 messages
KLACHT!! GSM nr al 7 maanden niet bereikbaar!! Klantendienst kan/wil dit niet oplossen
In Mei 2024 zijn wij overgestapt naar Hey.
Al van bij de start is het nr niet bereikbaar. We kunnen er wel mee bellen, maar ontvanger krijgt steevast een ander nummer te zien. Als we zelf naar ons nr bellen krijgen we melding dat dit nr niet is aangesloten.
Ik heb al ettelijke keren contact opgenomen met de klantendienst, en diverse 'dossier' werden opgestart. Eerst 'normale' behandeling, dan "met spoed". Telkens belofte dat probleem binnen 2-4 dagen zou worden opgelost. Zelfs 2x belofte gehad dat het binnen 24hr zou worden opgelost. Ook al eens belofte gehad dat ik een nieuwe SIM kaart zou ontvangen.
Doch, tot op heden is GEEN ENKEL van deze beloftes nagekomen. Probleem wordt blijkbaar niet serieus genomen en ik krijg nul reactie.
Maar ondertussen wordt elke maand mijn factuur wel gedebiteerd van mijn bankrekening.....

KrisM
Bewezen Wegliefhebber
•
34 messages
Hier een klacht indienen zal weinig oplossen, dat doe je beter via de ombudsdienst voor telecommunicatie.
1
0
Krisja
Wandelaar
•
107 messages
Heb je die simkaart al eens in een ander toestel getest. Het zou niet het eerste probleem zijn dat net dan optreedt als je een andere kaart steekt. Wat niet wegneemt dat men u al niet veel langer hadden moeten helpen.
Probeer die kaart eens in een ander toestel (moest je het nog niet gedaan hebben).
10