Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
installatie internet verzetten of annuleren lukt niet
ik wil graag mijn installatie van internet verzetten, deze staat nu ingepland op 23/09/2024 (10:00 - 15:00) maar ik zou die graag willen verzetten. Dat lukt echter niet online, als ik een andere datum aanklik staat er dat ik een tijdslot moet kiezen, maar ik zie geen tijdsloten. Op de chat krijg ik ook niemand "aan de lijn". Ze waarschuwen wel dat ik 59€ aangerekend krijg als ik de afspraak niet tijdig afzeg, maar dat lukt dus niet. Dan lukt die betaling van 59€ ook niet hé..
TOA
Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
il y a 10 mois
0
0
TOA
Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
il y a 10 mois
Bon, heb dan maar via de technische dienst van Orange geannuleerd (wat eigenlijk niet de bedoeling is!). Echt wel ondermaatse service bij jullie.. sorry dat ik het zeg.
1
0
RL
Beginnend Wegliefhebber
•
1 message(s)
il y a 10 mois
Ik zit met hetzelfde probleem.
Mijn afspraak online verplaatsen werkt niet en via de chat en facebook komt er geen enkele reactie.
0
0
YousraB
Marcheur
•
162 messages
il y a 10 mois
Hey @TOA ,
Sorry voor de late reactie. 😔 Heb je ondertussen de datum kunnen veranderen? Weet dat de klantendienst ook bereikbaar is op Facebook en Instagram.
Groetjes,
YousraB 🙂
0
0