Profil de Mahid

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

samedi 24 mai 2025 15:15

Surfvolume volledig opgebruikt

Hallo,

Ik heb een sms ontvangen waarin staat dat ik mijn surfvolume volledig heb opgebruikt en dat ik nu boven mijn abonnement maximaal €50 extra kan uitgeven aan extra surfvolume. Dat klopt niet, aangezien ik nog surfvolume over heb in mijn huidige abonnement. In mijn account zie ik nu dat er inderdaad extra kosten worden aangerekend als ik data gebruik. Hoe kan dat?

 

Klantnummer
1.8023686

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

__PRESENT__PRESENT

__PRESENT

__PRESENT

__PRESENT

Wandelaar

 • 

106  messages

il y a 2 mois

Ben je onlangs in een land geweest waar je geen roaming hebt of heb je in een land met roaming ondersteuning teveel data verbruikt zodat het deel voor roaming is opgebruikt? 

Loading...