Profil de Hanna

Beginnend Wegliefhebber

 • 

1  message(s)

jeudi 2 mai 2024 13:33

sim kaart werd naar verkeerde adres gestuurd. Geen contact via chatbot mogelijk

Hallo

Ik sloot vorige week een abonnement (gsm + internet) af. Mijn SIM kaart werd echter naar het verkeerde adres gestuurd doordat er op het contract een fout leveringsadres staat. De kaart werd inmiddels door de ontvanger terug gestuurd.

Om te vermijden dat de nieuwe SIM kaart opnieuw op het verkeerde adres belandt, dient het leveringsadres dus aangepast te worden. Ik kan via de chatbot niemand bereiken om dit op te lossen.

Hoe kan ik dit aanpassen en zorgen dat de nieuwe SIM kaart op het juiste adres geleverd zal worden?

Alvast bedankt voor de hulp!

Marcheur

 • 

162  messages

il y a 1 an

Dag @Hanna

Als het niet snel gaat via de chatbot, kun je ook privé contact opnemen met de klantenservice op Facebook en Instagram. Laat mij weten of dit je heeft geholpen. 🙂

Groetjes,

Yousra

 

Loading...