Stapper
•
2 messages
Geen mobiel internet na wijziging abonnement - klantendienst reageert niet
Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd van XL naar L en sindsdien heb ik geen mobiel internet meer. Het internet-icoon bovenaan het scherm gaat enkele keren aan en uit per seconde. Met mijn andere SIM in mijn toestel heb ik geen probleem, daar kan ik mee surfen.
Ik heb de APN al terug ingesteld, toestel heropgestart en de SIM erin en eruit gestoken.
Het gaat om een Nothing Phone 2A.
Ik heb al uren gewacht op de klantendienst via chat, instagram en facebook, maar krijg geen antwoord van een échte mens.
cyberbug
Bewezen Wegliefhebber
•
14 messages
il y a 10 mois
Ik heb net hetzelfde probleem (geen LTE verbinding en icoon dat aan en uitspring, android in mijn gevel)
De 4de provider die deze maand normaal start loopt spijtig genoeg vertraging op. (en de promo's bij de andere concurrenten zijn spijtig genoeg afgelopen)
0
0
Kevin_Vis
Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
il y a 10 mois
Ik heb exact hetzelfde voor; geen mobiele data na tariefwijziging.
Het probleem is verholpen met een andere hey! SIM kaart, dus probleem is niet client-side.
Helpdesk is zonder meer de slechtste ervaring ooit, je staat meerdere dagen 14 uur voor aap en geraakt nooit binnen!
3
0
nauuuuddd
Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
il y a 5 mois
Ik heb exact hetzelfde probleem, vertrek morgen op reis, aaaarrrgh! Heb de chat en Messenger open, kan je het proces niet wat versnelen Yousra?
1
0