Profil de BN

Stapper

 • 

1  message(s)

lundi 26 mai 2025 06:46

Foute facturatie informatie. Geen info klantendienst

Beste,

Fouten info

Zoon ontvangt sms  van Hey dat hij zijn datavolume heeft bereikt.   Zijn gegevensgebruik geeft weer dat hij nog meer dan 4 GB beschikbaar heeft.   Navraag bij Hey is levert geen meerwaarde op.   Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, vragen of hij in buitenland is geweest. Dit is niet het geval.   Spreken over verbruik in buitenland.  

Maar als je er niet bent geweest lijkt me dit moeilijk.   Vraag verdere info die krijg ik niet.   Vanmorgen teruggebeld en weer alles moeten herhalen.   Verstaan de helft niet.   Wacht op een reactie van Hey met de nodige duidelijheid.  Hoop dat snel te ontvangen of overweeg terug te gaan naar mijn oude provider.  

 

Moderator

 • 

168  messages

il y a 2 mois

Hey BN, het telefoonnummer op de site is enkel voor problemen met activaties.
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantendienst via de chatbot of via sociale media.

Aspirant Wegliefhebber

 • 

7  messages

il y a 1 mois

Zelfde probleem, al dossiers geopend, niets, zie foto, niet buiten België geweest 

IMG_2584.png

Loading...