Stapper
•
1 message(s)
Foute facturatie informatie. Geen info klantendienst
Beste,
Fouten info
Zoon ontvangt sms van Hey dat hij zijn datavolume heeft bereikt. Zijn gegevensgebruik geeft weer dat hij nog meer dan 4 GB beschikbaar heeft. Navraag bij Hey is levert geen meerwaarde op. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, vragen of hij in buitenland is geweest. Dit is niet het geval. Spreken over verbruik in buitenland.
Maar als je er niet bent geweest lijkt me dit moeilijk. Vraag verdere info die krijg ik niet. Vanmorgen teruggebeld en weer alles moeten herhalen. Verstaan de helft niet. Wacht op een reactie van Hey met de nodige duidelijheid. Hoop dat snel te ontvangen of overweeg terug te gaan naar mijn oude provider.
YannickV
Moderator
•
168 messages
il y a 2 mois
Hey BN, het telefoonnummer op de site is enkel voor problemen met activaties.
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantendienst via de chatbot of via sociale media.
0
0
Bossie
Aspirant Wegliefhebber
•
7 messages
il y a 1 mois
Zelfde probleem, al dossiers geopend, niets, zie foto, niet buiten België geweest
5
0