Profil de mousio

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

dimanche 8 septembre 2024 00:10

Bestelling overstap internet niet in te vullen zoals gewenst

We wensen heel graag over te schakelen maar het bestelproces voor "hey! Internet" vlot niet helemaal:

  • Base zit niet in de lijst bij "huidige operator" en kan evenmin ingegeven worden in een vrij veld. Moet hier dan Telenet gekozen worden? Gaat dat dan goed komen met de Easy Switch ID en het klantnummer?
  • De optie voor een doe-het-zelfinstallatie is nergens te selecteren? We hopen zo gewoon snel de modem per post te kunnen ontvangen. Onze vorige overstap was zo binnen een week rond, maar hopelijk hierna geen overstap meer nodig 🙂 Bij deze optie zouden we uiteraard geen datums en tijdsblokken hoeven te selecteren.
  • Bij de stap "Je dienst(en) overdragen" staat de uitleg dat hey! je contract bij je huidige operator in jouw plaats kan opzeggenJe kan aangeven welke diensten je wilt opzeggen bij je huidige operator maar internet staat niet tussen de mogelijkheden? Het is niet de bedoeling dat we bij 2 operatoren betalen voor internet 🙂

Bovenstaande issues kunnen we nog niet rijmen met het verplichte "Ik bevestig dat alle informatie hierboven correct is." 😕 Is er een manier om alles toch juist door te geven?

Solution acceptée

Wandelaar

 • 

39  messages

il y a 10 mois

Beste manier is voor jou mss bellen naar het Hey nr en daar de bestelling doorgeven ??

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

il y a 10 mois

Men heeft me prima geholpen via telefoon (*). Aangename verrassing vergeleken met de chat (daar helaas helemaal geen reactie, na bijna anderhalf uur opgegeven).

Base → gwn Telenet is dan idd oké
doe-het-zelf → kennelijk enkel mogelijk als je van Orange komt; gemeld dat deze info daar ontbreekt
maar daar tegenover wel via telefoon een snellere installatiedatum verkregen dan online 😉

(*) Weliswaar met de voorlopige kanttekening dat de installatiekosten nog als te betalen vermeld staan in het contract, terwijl de promo duidelijk spreekt van gratis installatie. Update: Dit is volgens de chat absoluut geen probleem, dus dan maar de facturen afwachten 🙂

Update: de chat werd alsnog opgepikt na nog ruim 5 (!) uur; moedig, en toevallig zag ik het na mijn telefoontje naar hey 🙂 Mss. iets met piekuren vs. onderbemanning maar ik vind het een goed teken dat de draad toch weer opgepikt werd

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

Helaas vermeldt de net ontvangen factuur toch die installatiekost/opstartkost. Die €59 wordt ook nergens weggerekend maar ten volle aangerekend 😖 Dit komt niet overeen met de promotie-actie!

Wandelaar

 • 

39  messages

Oei dat is jammer, bij mij klopte de factuur. 

Denk dat je dat best via chat of messenger doorgeeft samen met je klantnr dat ze dit kunnen bekijken.

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

Gebeurd, deze keer zelfs supersnelle reactie via chat 👍 Ik hoop ook binnen enkele dagen bevestiging van de creditering te ontvangen.

Marcheur

 • 

164  messages

Dag @mousio , 

Blij dat je factuur gecorrigeerd is. Als je binnen 2 werkdagen geen bevestiging van de creditnota ontvangt, neem dan opnieuw contact op met de klantendienst.

Groetjes, 

YousraB

 

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

Komt in orde; eind goed, al goed 😎
Of met de woorden van hey: terug een schone lei (zo rijmt het zelfs wat 🤡)

Loading...