Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
60 euro dataverbruik zonder informatie. Geen chat mogelijk
Ik probeer een factuur te betwisten maar krijg gewoon geen reactie terug.
60 euro roaming aangerekend en nergens kan je het roaming verbruik zien (land of mb). Ook niet in de klantenzone.
Ik kreeg 3 berichten tijdens een vlucht (de prijs en een waarschuwing + dat ik aan 60 euro zat) op exact dezelfde moment (wat dus al niet kan).
Mijn roaming stond aan maar dataverbruik stond uit + ik had wifi onboard.
Er is geen MB aan data verbruikt (gsm houd dit bij).
Alles doorgestuurd naar de chat (inclusief bewijs van 0 verbruik in die periode) en er wordt gewoon niet gereageerd.
Iemand een oplossing?
Rizlaine
Promeneur expérimenté
•
1.8K messages
il y a 2 ans
Hallo @stino89 ,
Kun je contact met ons opnemen op Facebook of Instagram?
Ik kan de vraag voor je stellen
Rizlaine
2
0
wouterfitness
Aspirant Wegliefhebber
•
5 messages
il y a 2 ans
Hier exact hetzelfde probleem, op de factuur staat dat de 20GB die inbegrepen zijn niet overschreden zijn maar toch wordt er 60 euro aangerekend. Ik had nochtans aangeduid dat ik niet meer dan 5 euro buiten de bundel wilde gaan. Er is ook geen klantendienst die hierbij kan helpen!
1